Gran èxit de la campanya nadalenca 'El Dimoni Escuat' i de la Pista de Gel.

19/01/2015

Es fidelitza el comerç de proximitat durant les passades festes nadalenques.

Els vals valorats en 8.000 euros en premis de la pirmera edició de la campanya del Dimoni Escuat s’han gastat, en la seva totalitat, en el teixit comercial de la vila. La Pista de Gel rep un 12'7% més de patinadors.

La campanya de dinamització comercial de Nadal a Palafrugell, batejada com la del “Dimoni Escuat”, va finalitzar el passat 5 de gener havent repartit pel teixit comercial 2.000 felicitacions nadalenques, de les quals un 72% estaven premiades, amb un valor total de més de 8.000€ en premis. Aquests vals, en la seva pràctica totalitat, s’han gastat en els establiments de la vila.

El comerç palafrugellenc ha rebut molt positivament aquesta iniciativa, així com també ha fet palesa una millora global de les vendes durant la campanya.

Per la seva banda, la Pista de Gel de Palafrugell, que enguany celebrava el seu desè aniversari, va tancar les seves portes amb un balanç molt positiu, ja que hi van passar 5.705 patinadors, al llarg de les tres setmanes d’obertura de l’activitat. Aquesta xifra, suposa un 12,7% més que l’any anterior, sent un dels anys amb més afluència de públic.

Amb la col·laboració de la